Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a. pisemnie na adres: EVENEMEN, ul. Łódzka 12a, 97-221 Rokiciny-Kolonia
b. w formie elektronicznej na adres: bok@evenemen.pl
c. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 508 495 350
Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.
2. Jeśli zdecydują się Państwo na przygotowanie pisma reklamacyjnego samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
a. numeru zamówienia;
b. informacji i okoliczności dotyczących reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
d. lub gdy te formy są niemożliwe bądź zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
e. danych kontaktowych składającego reklamację;
3. Na reklamację odpowiemy najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
W celu zgłębienia naszej procedury reklamacji, zachęcamy do zapoznania się z naszym Regulaminem.
Dokument PDF: POBIERZ
Formularz reklamacji PDF: POBIERZ