Skrócona polityka reklamacji

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

a. pisemnie na adres: EVENEMEN, ul. Łódzka 12a, 97-221 Rokiciny-Kolonia

b. w formie elektronicznej na adres: bok@evenemen.pl

c. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 508 495 350

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.


2. Jeśli zdecydują się Państwo na przygotowanie pisma reklamacyjnego samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

a. numeru zamówienia;

b. informacji i okoliczności dotyczących reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);

c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;

d. lub gdy te formy są niemożliwe bądź zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;

e. danych kontaktowych składającego reklamację;


3. Na reklamację odpowiemy najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

W celu zgłębienia naszej procedury reklamacji, zachęcamy do zapoznania się z naszym Regulaminem.


Dokument PDF: POBIERZ

Formularz reklamacji PDF: POBIERZ